Доставка на поръчки
Всички поръчки се доставят със специализиран транспорт на Мебелцентър до адрес, посочен от клиента или до посочен офис на куриер. Пратките са внимателно опаковани и натоварени, което е гаранция за тяхното безпроблемно транспортиране. Доставката на стоки се извършва на територията на цялата страна, като е възможно и изпращане в Европа, след предварително уговорени условия. Поръчките се изпращат от нашия централен склад в гр София и се доставят до посочен от клиента адрес.
Ние изцяло поемаме отговорността, стоките да пристигат в безупречен вид, без транспортни дефекти и поражения.
За да бъде всичко изрядно, е нужно клиента да провери поръчаните стоки при доставката.
- Заплащането на поръчката става в брой и парите се предават на шофьора, който ви издава касов бон за закупената стока. Ако желаете фактура на фирма, е нужно да го споменете след като наж служител се свърже с вас по телефона след като сте направили поръчката си.
- Поради причината, че обслужваме по няколко клиенти в един и същ ден, не можем да ви кажем точен час на доставка, но ще ви ориентираме в диапазон от 1 час. Освен това, шофьора се свързва с вас по телефона в деня на доставката и се уговаряте допълнително.
Ако имате още въпроси или имате нужда от доставка извън България, се свърете с нас на тел +359 878 70 35 70 и наш консултант любезно ще ви отговори на всички въпроси.
Благодарим ви, за отделеното време !